مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-19اقتصادي

متروی اهواز در ایستگاه پرونده حقوقی؛ کیسون خسارت می دهد؟


در جلسه شورای شهر اهواز مجوز انتشار 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت جهت تکمیل فاز اول و دوم قطار شهری اهواز در شورای شهر تصویب شد.

- عادل شیشه گری رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (28 آذرماه) برگزار شد، در خصوص مجوز انتشار اوراق مشارکت جهت تکمیل فاز اول و دوم قطار شهری اهواز اظهار کرد: در قانون بودجه سال 1401 کشور، به شهرداری ها مجوز داده شده با تایید وزارت کشور تا سقف 12 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را نشر دهند که 50 درصد اصل و سود آن توسط دولت و 50 درصد آن توسط شهرداری ها پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این مبلغ باید در زمینه قطار شهری، حمل و نقل عمومی و طرح های بازآفرینی پیرامون حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) استفاده شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: در این راستا شهرداری درخواست کرده به میزان 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اجرای پروژه قطار شهری انتشار دهد.

شیشه گری با اشاره پیگیری جدی مشکلات حقوقی قطار شهری اهواز بیان کرد: امیدواریم به زودی مسائل حقوقی این پروژه حل شود تا بتوانیم گام های بعدی را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی اهواز در ایستگاه پرونده حقوقی؛ کیسون خسارت می دهد؟

متروی اهواز در ایستگاه پرونده حقوقی؛ کیسون خسارت می دهد؟