مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-19سياسي

مدح و شعرآیینی در راستای ارتقا بینش و معرفت مردم در سطح جامعه است


به همت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و مؤسسه فرهنگی عقیق آیین «عصر شعر فاطمی» با حضور جمعی از ستایشگران و شعرای آیینی و همچنین استاد غلامرضا سازگار از شعرا و پیرغلامان اهل بیت (ع) برگزار شد.

- به همت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و مؤسسه فرهنگی عقیق آیین عصر شعر فاطمی با حضور جمعی از ستایشگران و شعرای آیینی و همچنین استاد غلامرضا سازگار از شعرا و پیرغلامان اهل بیت (ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به همت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و مؤسسه فرهنگی عقیق آیین عصر شعر فاطمی با حضور جمعی از ستایشگران و شعرای آیینی و همچنین استاد غلامرضا سازگار از شعرا و پیرغلامان اهل بیت (ع) برگزار شد.

در این محفل نورانی حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت این حرم مطهر به ایراد سخنرانی پرداخته و اظهار داشت: خداوند به شعرای آیینی این عنایت را داشته تا زبانشان به مدح آل الله علیهم السلام گویا شود و به برکت این ذوات مقدس اشعار نغز و بسیار زیبایی به این عزیزان الهام گردد که بی شک این اشعار، الهام بخش جامعه ایمانی ما نیز هست.

وی افزود: در طول تاریخ همواره شعرا و مادحین اهل بیت علیهم السلام نقش برجسته ای در برانگیختن احساسات پاک پیروان خاندان عصمت و طهارت داشته و سبب حفظ و حراست از اسلام گردیده اند و همچنین در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در سال های دفاع مقدس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدح و شعرآیینی در راستای ارتقا بینش و معرفت مردم در سطح جامعه است

مدح و شعرآیینی در راستای ارتقا بینش و معرفت مردم در سطح جامعه است