مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-19سياسي

25 زندانی با ورود پیکر شهید گمنام به زندان بوشهر آزاد شدند


به برکت حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در زندان مرکزی بوشهر،25 زندانی آزاد و 33 زندانی به مرخصی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: شهیدان والامقام با حماسه آفرینی و جانفشانی امنیت، آسایش جامعه و استقلال کشور را فراهم کرده اند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به جایگاه بسیار بالا و ارزشمند شهدا، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سبب مصون شدن آحاد جامعه از آسیب های توطئه و دسیسه های دشمنان می شود که ترویج این فرهنگ رسالت همگانی است.

وی گفت: امروز کار مهم آزادی زندانیان و همچنین مرخصی به شماری از زندانیان، به برکت حضور پیکر پاک این شهید خوش نام دفاع مقدس انجام شد و زندانیان نیز این را درک کرده اند.

وی یادآور شد: در همین راستا با حضور پیکر مقدس این شهید در زندان، 25 تن از زندانیانی که شرایط آزادی را داشتند، آزاد شدند و با آسان گیری بیشتری که نشان دادیم به 33 زندانی دارای شرایط نیز مرخصی داده شد.

سید محتشم حسینی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر نیز گفت: حضور پیکر پاک این شهید گمنام در زندان مرکزی بوشهر برای تروج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت خودباوری و خداشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 زندانی با ورود پیکر شهید گمنام به زندان بوشهر آزاد شدند

25 زندانی با ورود پیکر شهید گمنام به زندان بوشهر آزاد شدند