مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-19اقتصادي

4000 میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور به شهرستان زنجان اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات حوزه عمرانی اولین سفر رییس جمهور به استان زنجان که در آذر سال 1400 انجام شد، - فرماندار زنجان گفت: از محل اعتبارات اولین سفر استانی رییس جمهور به استان چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از 48 پروژه اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات حوزه عمرانی اولین سفر رییس جمهور به استان زنجان که در آذر سال 1400 انجام شد، گفت: کل اعتبار ابلاغی به شهرستان در این سفر 11 هزار میلیارد ریال در راستای تکمیل و احداث 67 پروژه عمرانی بوده که تاکنون چهار هزار میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

خالقی افزود: از چهار هزار میلیارد ریال تخصیص یافته نیز حدود سه هزار و 130 میلیون ریال پرداخت شده است.

فرماندار زنجان ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر اعتبارات ابلاغی باقی مانده به استان نیز تخصیص و پرداخت شود تا شاهد تسریع در اجرای طرح های مصوب باشیم.

وی با اشاره به سفر مقامات کشوری به زنجان، گفت: اعتبارات اختصاص یافته در این سفرها، فرصت بسیار مغتنمی در راستای توسعه و آبادانی شهرستان به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور به شهرستان زنجان اختصاص یافت

4000 میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور به شهرستان زنجان اختصاص یافت