مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-19سياسي

دادگاه عالی انگلیس برنامه فرستادن مهاجران به رواندا را تایید کرد


قضات انگلیسی به نفع برنامه دولت این کشور برای فرستادن پناهجویان به رواندا رای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دو قاضی دادگاه عالی انگلیس امروز دوشنبه حکم دادند، برنامه دولت لندن برای فرستادن پناهجویان به سفر یک طرفه به رواندا قانونی است؛ حکمی که یک پیروزی برای حامیان این سیاست مناقشه برانگیز محسوب می شود.

این قضات با این حال در حکم خود تصریح کردند، دولت انگلیس شرایط فردی کسانی که برای استردادشان تلاش کرده را در نظر نگرفته است؛ نظری که می تواند چالشهای حقوقی بیشتری را قبل از آنکه پناهجویی وارد هواپیما به منظور استرداد به شرق آفریقا شود، ایجاد کند.

قرار است ماه آینده میلادی یک جلسه دادرسی برای این پرونده برگزار شود و احتمال مطرح شدن درخواستهای تجدید نظر برای این حکم وجود دارد.

اخیرا چند پناهجو، گروه امدادرسان و یک اتحادیه مقامات مرزبانی در انگلیس شکایتی را برای متوقف کردن توافق دولت محافظه کار انگلیس با دولت رواندا برای اجرای این استردادها که با هدف بازداشتن مهاجران از تلاش برای ورود به بریتانیا از طریق کانال مانش منعقد شد، ثبت کردند.

بر طبق این برنامه انگلیس قصد دارد بخشی از مهاجرانی که به صورت غیرقانونی و قاچاق و یا از طریق قایقهای کوچک به خاک این کشور می آیند را به رواندا بفرستد تا آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عالی انگلیس برنامه فرستادن مهاجران به رواندا را تایید کرد

دادگاه عالی انگلیس برنامه فرستادن مهاجران به رواندا را تایید کرد