مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-19سياسي

ضرب الاجل 10 روزه به میراث برای تعیین تکلیف عمارت «عزیز الله» اف


مشهد _ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از ضرب الاجل 10 روزه به میراث فرهنگی برای تعیین تکلیف عمارت «عزیزالله اُف» مشهد خبر داد.

- مشهد _ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از ضرب الاجل 10 روزه به میراث فرهنگی برای تعیین تکلیف عمارت عزیزالله اُف مشهد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر دوشنبه در جریان بازدید از سرای عزیزا… اف، عمارت زندیه و خانه تاریخی توکلی در محله پایین خیابان بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی که با حضور سیدجواد موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی، ساسان نورین مقدم شهردار منطقه ثامن، سیدحسین علوی مقدم عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از اهالی محله و کسبه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به گزارشی که ما از میراث خواستیم، باید مشخص شود اقدام عمرانی و مرمت این بازار چقدر زمان نیاز دارد.

بنابراین، قرار شد تا ده روز آینده زمان مورد نیاز هم مشخص شود و سپس ما پیگیری کنیم تا اعتبارات لازم برای انجام این کار اختصاص یابد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اولیه در این ساختمان مربوط به تثبین استحکام بنای موقت بوده که اگرچه با موفقیت انجام شده اما در شروع این کار با تأخیر صورت گرفته و الان به این نتیجه رسیده اند که نمی توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 10 روزه به میراث برای تعیین تکلیف عمارت «عزیز الله» اف

ضرب الاجل 10 روزه به میراث برای تعیین تکلیف عمارت «عزیز الله» اف