مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-19سياسي

جشنواره ملی افتخار من دنبال افزایش غرور ملی است


جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم اختتامیه جشنواره ملی افتخار من، افزایش غرور ملی را هدف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین جشنواره ملی افتخار من پیش از ظهر امروز دوشنبه 28 آذر با حضور سردار نادر ادیبی رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کار خود پایان داد.

امیر نبی سهرابی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این مراسم گفت: جشنواره ملی افتخار من یکی از مأموریت های ویژه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است تا انتقال پیام دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده صورت گیرد.

امیر سهرابی هدف جنگ تحمیلی را که در سال 1359 از سوی رژیم بعثی صدام آغاز شد را ساقط کردن نظام اسلامی، به شکست رساندن اهداف انقلاب و تجزیه کشور دانست و گفت: حمایت جریان کشورهای استکبار از صدام بعثی در همین راستا بود و دشمن محاسباتی درستی انجام داده بود چراکه انسجام زیادی در ارتش و سپاه کشورمان صورت نگرفته بود، اما آن ها حساب امت و امام (ره) را نکرده بودند.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سال دوم جنگ را سال پیروزی جبهه اسلام دانست و گفت: در عملیات بیت المقدس به فرماندهی حضرت امام (ره) دشمن بعثی و استکبار جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی افتخار من دنبال افزایش غرور ملی است

جشنواره ملی افتخار من دنبال افزایش غرور ملی است