مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-19اجتماعي

خبر خوش برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر


براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

- فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی  استان ها با تاکید بر اینکه جوانانی که برای خدمت مقدس سربازی به شما مراجعه می کنند از بهترین جوانان ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: بنابراین بایستی وظایف خود را به عنوان مسئول در قبال این جوانان غیور و رشید به درستی انجام دهیم؛ برای خدمت رسانی بهتر و مضاعف ضرورت دارد که از ظرفیت سربازان همچنین برای رسیدن به اهداف مدنظر از جمله برقراری امنیت در کشور بهره لازم را ببریم.

وی در ادامه تاکید کرد: به هر میزان که در راستای بهره بردن از ظرفیت سربازان برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم در انجام مطلوب ماموریت ها نیز قطعا موفق خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر

خبر خوش برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر