مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-19اقتصادي

سایت موقت دفع پسماند نهاوند ساماندهی می شود


طرح توسعه و ساماندهی سایت موقت دفع پسماند شهر نهاوند در دستور کار شهرداری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مجید یوسفی نوید ظهر امروز در جلسه مدیریت پسماند شهرستان اظهار کرد: به منظور جمع آوری زباله های شهر نهاوند سایت پسماند موقت فعلی که 10 هکتار است به 80 هکتار افزایش می یابد که می تواند تا سالها پاسخگوی نیاز مردم باشد.

 وی گفت: در این راستا کار مطالعه طرح و جانمایی طرح آغاز شده که برای تسریع در اجرای آن از دستگاه های  ذیربط انتظار می رود پاسخ استعلامی شهرداری را در کمترین زمان ممکن اعلام کنند.

شهردار نهاوند گفت: در ساماندهی و توسعه سایت پسماند به مساله جامع بودن آن توجه شده و علاوه بر جمع آوری زباله های شهری، فضایی نیز برای تخلیه نخاله و اوراقی های سطح شهر که در محلات مختلف فعالیت دارند در نظر گرفته شده است.

وی قدیمی بودن سیستم جمع آوری زباله های شهر نهاوند را یکی از مشکلات فعلی حوزه پسماند شهری عنوان کرد و افزود: عمده مشکل ما مربوط به نبود ماشین آلات کافی و مناسب است که برای رفع این مسئله و به روز کردن سیستم اقداماتی چون تصویب اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار اولیه در دست اقدام است.

 یوسفی نوید در ادامه از جمع آوری نخاله های ساختمانی از مناطق مختلف حاشیه شهر خبر داد و گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی از جمله اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت موقت دفع پسماند نهاوند ساماندهی می شود

سایت موقت دفع پسماند نهاوند ساماندهی می شود