مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-19اجتماعي

خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر


فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می .

- فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی استان ها با تاکید بر اینکه جوانانی که برای خدمت مقدس سربازی به شما مراجعه می کنند از بهترین جوانان ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: بنابراین بایستی وظایف خود را به عنوان مسئول در قبال این جوانان غیور و رشید به درستی انجام دهیم؛ برای خدمت رسانی بهتر و مضاعف ضرورت دارد که از ظرفیت سربازان همچنین برای رسیدن به اهداف مدنظر از جمله برقراری امنیت در کشور بهره لازم را ببریم.

وی در ادامه تاکید کرد: به هر میزان که در راستای بهره بردن از ظرفیت سربازان برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم در انجام مطلوب ماموریت ها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر

خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر