مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-19سياسي

لزوم حفظ شان و منزلت سربازان/ خبری خوش برای سربازهای دارای غیبت


فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیش از ظهر امروز همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی استان ها سازمان وظیفه عمومی فراجا با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور و سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار شد.

در این همایش در ارتباط با ارزیابی عملکرد یک ساله رده های وظیفه عمومی استان ها، توسعه و گسترش اجرای تدابیر فرمانده فراجا مبنی بر هوشمندسازی سازمان ها در فراجا، هوشمندسازی سامانه های وظیفه عمومی جهت خدمات دهی به مشمولان و خانواده های آنان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی، تاکید بر حسن اجرای قوانین و مقررات وظیفه عمومی و دستورالعمل های صادره، شناسایی و احصاء نقاط قوت و ضعف رده های استانی و سازمان ها و تلاش در جهت رفع معایب و نواقص موجود و … بحث و گفت و گو شد.

سردار اشتری در این همایش با تاکید بر اینکه جوانانی که برای خدمت مقدس سربازی به شما مراجعه می کنند از بهترین جوانان ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: بنابراین بایستی وظایف خود را به عنوان مسئول در قبال این جوانان غیور و رشید به درستی انجام دهیم؛ برای خدمت رسانی بهتر و مضاعف ضرورت دارد که از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ شان و منزلت سربازان/ خبری خوش برای سربازهای دارای غیبت

لزوم حفظ شان و منزلت سربازان/ خبری خوش برای سربازهای دارای غیبت