مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-19سياسي

مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی افتتاح شد


مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی همزمان با برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران در تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، همزمان با برگزاری ویژه برنامه های هفته پژوهش، مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران در تهران افتتاح شد.

احمدرضا بردبار در حاشیه برگزاری آیین افتتاح مرکز اسناد دانشگاه گفت: کارهای مطالعاتی زیادی در زمینه جمع آوری اسناد و منابع دانشگاه صورت گرفت که با مراجعه به مرکز اسناد کتابخانه ملی از ظرفیت آن ها برای گندزدایی و آفت زدایی اسناد و مدارک دانشگاه استفاده شده است.

وی افزود: از تجارب دانشگاه های دیگر در سطح تهران بهره برداری کرده و با تلاش همکاران و مساعدت های ریاست دانشگاه و معاونت پژوهشی توانستیم اسناد، منابع و مدارک دانشگاه را در فضای مناسب جمع آوری کرده و مرکز اسناد دانشگاه را راه اندازی کنیم.

رییس مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی افزود: 2500 برگ سند تاریخی 112 عنوان کتاب خطی حدود 1640 عنوان کتاب چاپ سنگی (مجموعه نفیس دکتر عظیم قریب) بیش از 2000 عنوان کتاب قدیمی و تاریخی 996 جلد صحافی شده از مجموعه روزنامه های قدیم تا کنون 43 عنوان پایان نامه دست نویس 32 عنوان ویژه نامه 257 عنوان طرح های تحقیقاتی دانشگاه 370 عنوان کتاب های منتشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی افتتاح شد

مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی افتتاح شد