مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-19دانش

اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 توسط آزمایشگاه های دانشگاه آزاد


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 از مرکز تایید صلاحیت ملی ایران (NACI) شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،  مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 از مرکز تایید صلاحیت ملی ایران (NACI)شدند.

وی با بیان اینکه استاندارد ISO 17025 یکی از پایه های اصلی توسعه صنعت و آزمایشگاه های تحقیقاتی ـ صنعتی است، اظهار کرد: تمامی بخش های آزمایشگاهی باید برای کاهش هزینه، افزایش کیفیت کاری و همچنین برندسازی خود، آن را کسب کنند.

   مشکینی خاطرنشان کرد: ISO 17025 یک معیار سنجش کیفیت آزمایشگاهی است.

این گواهی سندی مبنی بر دقت بالای دستگاه های آزمایشگاهی و صحت نتایج است.

برای دستیابی به اعتبار ISO 17025، سیستم مدیریت کیفیت و صلاحیت فنی آزمایشگاه ها به طور کامل توسط مُمَیزان مرکز تایید صلاحیت ملی ارزیابی می شوند.

این ممیزی ها به طور منظم برای حفظ اعتبارسنجی آزمایشگاه ها انجام می شوند و اعتبارسنجی آزمایشگاه به این معناست که آزمایشگاه الزامات فنی ISO 17025 را برآورده کرده است و از نظر فنی برای تولید نتایج کالیبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 توسط آزمایشگاه های دانشگاه آزاد

اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 توسط آزمایشگاه های دانشگاه آزاد