مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-19اجتماعي

انباشت آلاینده ها روی آسمان یزد؛ اعلام هشدار زرد هواشناسی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از علام هشدار زرد آودگی هوا در پی انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در استان خبر داد.

- انباشت آلاینده ها روی آسمان یزد؛ اعلام هشدار زرد هواشناسی ایسنا/یزد رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از علام هشدار زرد آودگی هوا در پی انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در استان خبر داد.

عباس میرحسینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین تغییرات جوی آب وهوای استان گفت: با خروج سامانه بارشی از استان و براساس آخرین تحلیل و بررسی نقشه های هواشناسی از امروز تا اواخر هفته جاری با پایداری و سکون نسبی جو، انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا برای مناطق صنعتی و پرتردد شهری پیش بینی می شود.

وی در ادامه با اعلام هشدار زرد آلوگی هوا افزود: از امروز دوشنبه 28 آذرماه تا پنجشنبه اول دی ماه افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرستان های یزد، اردکان، اشکذر و میبد پیش بینی می شود و در نیمه اول روز آلودگی و کاهش کیفیت محسوس هوا پیش بینی شده است.

رییس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی استان در پایان با تاکید بر مدیریت بهینه مصرف سوخت های فسیلی، کنترل فعالیت های صنعتی آلاینده و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به ویژه برای کودکان و سالمندان گفت: از روز جمعه دوم دی ماهخ تا او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت آلاینده ها روی آسمان یزد؛ اعلام هشدار زرد هواشناسی

انباشت آلاینده ها روی آسمان یزد؛ اعلام هشدار زرد هواشناسی