مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-19سياسي

راهداری استان مرکزی 30 درصد اعتبار تخصیصی سفر هیات دولت را دریافت کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 30 درصد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اختصاص یافته است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 30 درصد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اختصاص یافته است.

مهرداد جهانی 28 آذر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته حمل و نقل اظهار کرد: راهداری استان مرکزی در سال گذشته به جهت اقدامات انجام گرفته و رتبه هایی که بدست آورد، در رتبه بندی که توسط سازمان راهداری کشور انجام داد، جزو دستگاه هایی بود که رتبه های خوب و برتری را کسب کردند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی از لحاظ ابنیه و روکش راه ها رتبه نخست را در سطح کشور دارد، افزود: این استان همچنین از لحاظ جابجایی کالا و شناسایی ابنیه رتبه نخست را کسب کرده و در زمینه ساخت و نگهداری راه های روستایی نیز ورود کرده و اکنون 93 درصد راه های روستایی بالای 20 خانوار دارای راه آسفالته هستند، همچنین در 9 ماهه سال جاری 22 کیلومتر به روشنایی راه های استان اضافه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: در سال جاری در راستای بالابردن ایمنی جاده های استان اقدامات خوبی انجام شده به طوری که بیش از 200 میلیارد تومان برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری استان مرکزی 30 درصد اعتبار تخصیصی سفر هیات دولت را دریافت کرد

راهداری استان مرکزی 30 درصد اعتبار تخصیصی سفر هیات دولت را دریافت کرد