مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-19اقتصادي

124 هکتار زمین در بوشهر بدون پرداخت یک ریال واگذار شده است!


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پرده از ماجرای اَبَربدهکاری برداشت که پرونده 124 هکتار زمین خواری در این منطقه ویژه را دارد اما راست راست برای خود می گردد.

- 124 هکتار زمین در بوشهر بدون پرداخت یک ریال واگذار شده است! ایسنا/بوشهر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پرده از ماجرای اَبَربدهکاری برداشت که پرونده 124 هکتار زمین خواری در این منطقه ویژه را دارد اما راست راست برای خود می گردد.

احمد دشتی زاده دوشنبه 28 آذر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تبدیل شورزاری به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با همت و تلاش مسئولان در ادوار مختلف بوده است اما در مقاطع ای این منطقه حیات خلوت مدیرانی بوده که در سایه نبود نظارت های لازم مشکلاتی را به وجود آورده اند؛ مهمترین آنها پرونده زمین خواری 124 هکتار از 550 هکتار زمین های این منطقه است.

فردی که در دهه 80، 124 هکتار زمین را به عنوان شهرک گردشگری با ارزش کارشناسی شده کنونی 800 میلیارد تومان را بدون پرداخت یک ریال دریافت کرده است! وی با بیان اینکه این افراد 124 هکتار اراضی یاد شده را به 922 پلاک برای فروش و واگذاری تقسیم می کند، اضافه کرد: فرد خاطی حدود 50 درصد این زمین ها را با سند تک برگ می فروشد؛ در حالی که طبق قانون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی زمانی سند صادر می شود که پایان کار اجرا طرح ها صادر شده باشد! به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

124 هکتار زمین در بوشهر بدون پرداخت یک ریال واگذار شده است!

124 هکتار زمین در بوشهر بدون پرداخت یک ریال واگذار شده است!