مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-19سياسي

مسئولان فرهنگی خراسان شمالی، پای کار باشند


رییس شورای اسلامی شهر بجنورد از عدم توجه برخی مسئولان فرهنگی به این حوزه انتقاد کرد و گفت: مسئولان فرهنگی استان در هر مجموعه ای باید پای کار باشند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شورای اسلامی شهر بجنورد از عدم توجه برخی مسئولان فرهنگی به این حوزه انتقاد کرد و گفت: مسئولان فرهنگی استان در هر مجموعه ای باید پای کار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید عین بیگی در هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد که 28 آذر ماه با حضور 8 نفر از اعضا و شهردار مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: همه اعضای شورای شهر بجنورد بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی اتفاق نظر دارند و قدم نخست را نیز با برگزاری نکوداشت آیت الله شیخ تقی بجنوردی برداشته اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سفر سال 91 به خراسان شمالی از این عالم برجسته نام بردند اما معرفی این شخصیت تا کنون مغفول مانده بود که شورای شهر و شهرداری به آن ورود کرده و در حد توان و با توجه به مقتضیات، آن را انجام دادند.

وی تاکید کرد: پیش از این نیز جشن های بزرگ غدیر و ولادت حضرت زهرا (س) توسط شهرداری و شورای شهر برگزار شد که نشان از توجه و تاکید این مجموعه ها بر اقدامات فرهنگی دارد.

عین بیگی گفت: این درحالی است که مجموعه های مختلفی با محوریت انجام اقدامات فرهنگی در استان وجود دارد که ضرورت دارد همه آن ها پای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فرهنگی خراسان شمالی، پای کار باشند

مسئولان فرهنگی خراسان شمالی، پای کار باشند