مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-19سياسي

افزایش حافظان قرآن کریم در دستور کار سپاه قدس گیلان است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به تعلیم حافظان قرآن در استان گفت: تلاش داریم بیش از هزار حافظ قرآن را در سال جدید تعلیم دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور ظهر دوشنبه در دیدار با دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت همه انسان ها است، گفت: سعادتمندی دنیوی و اخروی ما به قرآن وابسته است و ترویج معارف این کتاب بزرگ آسمانی راهگشای مشکلات جامعه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر توجه بیشتر مسئولان به ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه بیان کرد: آرامش جامعه در گرو افزایش معارف دینی و قرآنی است و ملت و جامعه ای که با قرآن مأنوس باشد و از دستورات این کتاب الهی پیروی کند در برابر نفوذ و توطئه دشمنان شکست نمی خورد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با توکل به خدا و توسل به آیات قرآن با دست خالی مقابل دشمن ایستادگی کردند، بیان کرد: نتیجه این توکل و توسل نیز سربلندی ایران و نظام و حفظ تمامیت ارضی کشور بود.

سردار عبدالله پور با تاکید بر توجه بیشتر به تعلیم قاریان و حافظان قرآن کریم در گیلان تصریح کرد: تلاش داریم بیش از هزار حافظ قرآن را در سال جدید تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حافظان قرآن کریم در دستور کار سپاه قدس گیلان است

افزایش حافظان قرآن کریم در دستور کار سپاه قدس گیلان است