مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-19سياسي

دشمن از صدای بلند لبیک یا خامنه ای جهادگران فاطمی واهمه دارد


رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان این که دشمن از صدای بلند لبیک یا خامنه ای جهادگران بسیجی و فاطمی واهمه و هراس دارد، گفت: از این رو به دشمنی علیه کشور می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی ظهر دوشنبه در آیین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی در مازندران با اظهار این که رویکرد دولت کنونی انقلابی و جهادی است، تاکید کرد برای توسعه و پیشرفت باید نیروهای دولتی جهادی شوند.

وی با اظهار این که پنجره خدمت در بسیج سازندگی با گفتمان جهادی از نظر کمی و کیفی گسترش یافته است، افزود: گسترش فقر و محرومیت حربه دشمن است و باید با روحیه جهادی و انقلابی با آن مقابله کرد.

وی با اشاره به روند روبه رشد خدمات بسیج سازندگی در مناطق محروم، افزود: گروه های اندیشه ورز اقدام به آسیب شناسی در مناطق محروم دارند و جهادگران اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده اند.

سردار زهرایی هدف دشمن را با تشدید تحریم ها سفرهای مردم دانست و گفت: جهادگران باید برای رفع مشکلات آب شرب، جاده بین مزارع، مسکن محرومان و غیره تلاش کنند و گروه های جهادی امروز این کار را برای رضای خدا انجام می دهند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به این که جبهه مقاومت جمهوری اسلامی در منطقه گسترش یاففته است، گفت: جبهه مقاومت و فعالیت های جهادی در جمهوری اسلامی مرز نمی شناسد و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از صدای بلند لبیک یا خامنه ای جهادگران فاطمی واهمه دارد

دشمن از صدای بلند لبیک یا خامنه ای جهادگران فاطمی واهمه دارد