مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-19سياسي

پروژه راه گل تپه- علیصدر به مناقصه رفت/بازنگری قیمت گذاری شهرک صنعتی 2 لالجین


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 300 میلیارد تومان به پروژه راه گل تپه- علیصدر در سفر ریاست جمهوری به استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 300 میلیارد تومان به پروژه راه گل تپه- علیصدر در سفر ریاست جمهوری به استان همدان خبر داد.

فتح الله توسلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری پروژه هایی را تدوین می کردند که پیشرفت فیزیکی آنها بالای 50 تا 60 درصد باشد ضمن اینکه پروژه جدیدی را قبول نمی کردند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری برای دو شهرستان بهار و کبودراهنگ موفق شدیم 2000 میلیارد تومان اعتبار مصوب کنیم که 800 میلیارد آن به شهرستان بهار اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مصوب در سفر ریاست جمهوری برای شهرستان بهار پروژه راه همدان- گل تپه- علیصدر بود، افزود: با وجود اینکه پیشرفت پروژه راه گل تپه به علیصدر صفر بود اما توانستیم برای این طرح 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب کنیم که در حال حاضر این طرح در حال انتخاب پیمانکار بوده و به مناقصه رفته است و به طور قطع یک کار اساسی و استراتژیک برای حوزه حمل و نقل استان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه گل تپه- علیصدر به مناقصه رفت/بازنگری قیمت گذاری شهرک صنعتی 2 لالجین

پروژه راه گل تپه- علیصدر به مناقصه رفت/بازنگری قیمت گذاری شهرک صنعتی 2 لالجین