مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-19سياسي

واکنش روابط عمومی مجلس به ادعای «شهاب حسینی» درباره بیانیه نمایندگان


روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

- واکنش روابط عمومی مجلس به ادعای شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات شهاب حسینی درباره بیانیه نمایندگان مجلس، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند از سوی وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: آقای سیدشهاب الدین حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان، اخیرا در فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده، ادعا می کند که 277 نماینده مجلس خواستار حکم اعدام برای دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر شده اند و سپس با یادآوری این که نمایندگان مجلس در حقیقت نماینده مردم هستند از آن ها خواسته که صدای مردم باشند.

واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه های فارسی زبان معاند درباره بیانیه 227 نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته اند و همان طور که پیش از این بارها توضیح داده شده، این جمله جعلی که نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روابط عمومی مجلس به ادعای «شهاب حسینی» درباره بیانیه نمایندگان

واکنش روابط عمومی مجلس به ادعای «شهاب حسینی» درباره بیانیه نمایندگان