مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:052022-12-19سياسي

لزوم توجه فرمانداران به وضعیت باغداران و مناطق آسیب پذیر شهرهای مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با یادآوری مشکلات حاشیه نشینی، مناطق آسیب پذیر و وضعیت باغداران و برنج کاران در مناطق مختلف استان بر لزوم اهتمام فرمانداران برای پیگیری و ساماندهی آنها با همکاری مدیران دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با یادآوری مشکلات حاشیه نشینی، مناطق آسیب پذیر و وضعیت باغداران و برنج کاران در مناطق مختلف استان بر لزوم اهتمام فرمانداران برای پیگیری و ساماندهی آنها با همکاری مدیران دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سلگی امروز در همایش فرمانداران شرق استان در نکا، گفت: موضوع توسعه و پیشرفت دستور کار کلیدی دولت در مازندران است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله توسعه در مازندران یادآورشد: دغدغه مدیریت ارشد اجرایی مازندران کیفیت توسعه و راهبردهای اصولی طرح های پیشرفت در این استان است.

این مسئول سیاسی با تاکید بر تعمیق پیوند مدیران با مردم، افزود: ارتباط عمیق و گسترده با مردم راهبرد حکمرانی در نظام اسلامی محسوب می شود.

سلگی، تقویت و پایداری حلقه های ارتباطی مدیران با مردم بویژه نسل آینده ساز را موجب تحکیم پایه های اقتدار و امنیت ملی دانست و افزود: ماموریت مهم مدیران و فرمانداران شناسایی راهکارهای تقویت امید و همبستگی ملی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه فرمانداران به وضعیت باغداران و مناطق آسیب پذیر شهرهای مازندران

لزوم توجه فرمانداران به وضعیت باغداران و مناطق آسیب پذیر شهرهای مازندران