مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-19سياسي

تبیین مسائل مرتبط با حماسه 9دی ضرورتی انکار ناپذیر است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه تبیین مسائل مرتبط با حماسه 9دی ضرورتی انکار ناپذیر است، گفت: مردمی بودن و جوان محوری، - از جمله موضوعات هفته بصیرت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده ظهر دوشنبه در نشست اعضای هماهنگی برنامه های سالروز حماسه مردمی 9 دی در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه برنامه های بصیرتی دانش آموزان و دانشجویان از جمله برنامه هایی است که به مناسب سالگرد 9 دی باید در برنامه قرار گیرد، گفت: امروز تبیین برای نسل جوان ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه بستر سازی برای بصیرت افزایی دانشجویان و دانش آموزان از جمله مسائلی است که باید در برنامه های سالگرد 9 دی به آن توجه داشت، گفت: ایجاد پیوست فضای مجازی برای برنامه های فرهنگی از جمله تأکیدات ما در آستانه 9 دی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه در هفته بصیرت ضروری است که از همه ظرفیت های درون استان بهره گیری شود، افزود: 9 دی نماد حرکت های مردمی با هدف دفاع از کیان انقلاب اسلامی و همچنین میراث بزرگ امام (ره) و شهدا محسوب می شود.

ریواده بیان کرد: یکی از حرکت های مردمی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور در حماسه 9 دی است که امسال نیز برنامه های متنوعی در آستانه این روز باشکوه از سوی نهادهای مختلف فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مسائل مرتبط با حماسه 9دی ضرورتی انکار ناپذیر است

تبیین مسائل مرتبط با حماسه 9دی ضرورتی انکار ناپذیر است