مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-19سياسي

ضرورت صیانت از فضای مجازی/نیروی انتظامی با دست خالی اغتشاشات اخیر را مدیریت کرد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جامعه در شرایط عادی به اهمیت کار نیروی انتظامی پی نمی برد اما در حالت بحران این رسالت خطیر خودش را نشان می دهد، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جامعه در شرایط عادی به اهمیت کار نیروی انتظامی پی نمی برد اما در حالت بحران این رسالت خطیر خودش را نشان می دهد، گفت: در ناآرامی های اخیر که دشمن ایجاد کرد نیروی انتظامی با کمترین امکانات و با دست خالی فضای جامعه را آرام و امنیت را حاکم کرد همین کار باعث ایجاد اعتماد مردم به حافظان امنیت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در نشست بصیرتی کارکنان فراجا که در فرماندهی نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: جامعه نیازمند فضای مسالمت آمیز است باید با کسانی که قصد ایجاد اخلال و اغتشاش در جامعه را دارند برخورد شود.

وی داشتن فضای آرام در جامعه را نیازمند اجرای قانون اسلامی دانست و ادامه داد: برای داشتن جامعه ای همراه با صلح و آرامش نیازمند همکاری مردم با حافظان امنیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با استناد به آیات قرآن مبنی بر وجود خطر شیطان که دشمن صلح و امنیت است، گفت: شیطان خواهان تفرقه، جنگ، آدمکشی و درگیری در جامعه است باید برای مقابله با اهداف دشمن آشکار، حافظان امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صیانت از فضای مجازی/نیروی انتظامی با دست خالی اغتشاشات اخیر را مدیریت کرد

ضرورت صیانت از فضای مجازی/نیروی انتظامی با دست خالی اغتشاشات اخیر را مدیریت کرد