مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-19اقتصادي

حق وردی: تصویب نشدن قانون مالیات بر عایدی سرمایه به دلیل تعدد طرح ها در مجلس است


نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی دلیل تصویب نشدن قانون مالیات بر عایدی سرمایه را تعدد طرح های در دستورکار مجلس دانست و گفت: حدود 700 طرح در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارند که رسیدگی به این تعداد زمان بر است.

- نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی دلیل تصویب نشدن قانون مالیات بر عایدی سرمایه را تعدد طرح های در دستورکار مجلس دانست و گفت: حدود 700 طرح در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارند که رسیدگی به این تعداد زمان بر است.

حسین حق وردی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اینکه چرا تاکنون قانون مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس تصویب نشده است، گفت: این طرح در دستورکار و نوبت بررسی صحن مجلس قرار دارد، اما حدود 700 طرح در مجلس ثبت و اعلام وصول شده اند که در نوبت رسیدگی قرار دارند، بنابراین رسیدگی به این تعداد زمان می برد.

بیشتر بخوانید: مقصران افزایش قیمت خودرو از دید وزارت صمت وی افزود: مهم تر از آن ما قانون مالیات بر خانه های خالی را مصوب کردیم، اما چقدر آقایان آن را اجرایی کردند که حال می گویند قانون مالیات بر عایدی سرمایه را مصوب کنیم؟ چراکه همین قانونی که مصوب شده را هم اجرایی نکردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از افتخارات مجلس تعیین مالیات بر خانه های خالی بود، طی روزهای اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق وردی: تصویب نشدن قانون مالیات بر عایدی سرمایه به دلیل تعدد طرح ها در مجلس است

حق وردی: تصویب نشدن قانون مالیات بر عایدی سرمایه به دلیل تعدد طرح ها در مجلس است