مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:222022-12-19فناوري

حملات سایبری هوش مصنوعی تا 5 سال آینده گسترده تر می شوند


طبق تحقیقی که در فنلاند انجام شده احتمالا در 5 سال آینده حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی گسترده تر می شوند و به طور حتم تکنیک های جعل هویت در حملات فیشینگ ارتقا می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، یک گزارش تحلیلی سایبری جدید هشدار داده در آینده حملات سایبری که با کمک هوش مصنوعی انجام می شوند، احتمالاً گسترده تر و تهاجمی تر شوند.

شرکت امنیت سایبری و حریم خصوصی ویت سکیور ، آژانس حمل ونقل و ارتباطات فنلاند و آژانس ملی ذخایر اضطراری این کشور در نوشتن گزارش همکاری کرده اند.

اندی پاتل یکی از محققان ویت سکیور در این باره می گوید: هرچند محتوای تولید شده با هوش مصنوعی برای مقاصد مهندسی اجتماعی به کار می رود، اما تکنیک های این فناوری برای کمپین های مستقیم طراحی شده اند و می توانند حملات مستقیم انجام دهند یا کنترل بدافزاری را برعهده گیرند که هنوز ردیابی نشده است.

چنین تکنیک هایی نخست توسط گروه هایی با منابع وسیع و ماهر مانند هکرهای دولتی انجام می شود.

این تحقیق روندها و پیشرفت های فعلی در هوش مصنوعی، حملات سایبری و دیگر حوزه های متداخل را بررسی کرد و نتایج نشان داد مراحل اولیه به کارگیری و تکامل اقدامات پیشگیرانه در برابر تهدید های پیش رو کلیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات سایبری هوش مصنوعی تا 5 سال آینده گسترده تر می شوند

حملات سایبری هوش مصنوعی تا 5 سال آینده گسترده تر می شوند