مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-19پزشكي

خدمات رایگان به بیماران مبتلا به هپاتیت در مرکز مشاوره هپاتیت بندرعباس


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یماران مبتلا به هپاتیت در مرکز مشاوره هپاتیت بندرعباس خدمات رایگان دریافت می کنند.

- دکتر فاطمه نوروزیان ظهر امروز (28 آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: مرکز مشاوره بیماری هپاتیت در مرکز خدمات جامع سلامت سعادت آماده ارائه خدمات مشاوره ای، تشخیصی و درمانی به بیماران و افراد مشکوک به بیماری هپاتیت نوع B و C است.

وی بیان کرد: در این مرکز اقداماتی از قبیل ویزیت و مشاوره رایگان به بیماران و خانواده های آن ها، آموزش و اطلاع رسانی، تزریق رایگان واکسن هپاتیت B به اعضای خانواده های دارای بیمار مثبت که هنوز مبتلا به بیماری هپاتیت نشده اند، تست تشخیصی و درمان رایگان برای بیماران مبتلا یا مشکوک به هپاتیت نوع C، ویزیت و مشاوره رایگان توسط پزشک و همچنین یادآوری برای انجام اقداماتی از قبیل سونوگرافی، آزمایشات و اقدامات تشخیصی در این مرکز انجام می شود.

نوروزیان با اشاره به اینکه تمامی شهروندان می توانند به آدرس مرکز خدمات جامع سلامت سعادت، جنب دانشکده بهداشت در شهر بندرعباس مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: این مرکز همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به جز روزهای تعطیل رسمی در ساعت اداری جوابگوی مراجعه کنندگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان به بیماران مبتلا به هپاتیت در مرکز مشاوره هپاتیت بندرعباس

خدمات رایگان به بیماران مبتلا به هپاتیت در مرکز مشاوره هپاتیت بندرعباس