مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-19سياسي

دانشگاه کاشان دومین دانشگاه جامع ایران در نظام «گرین متریک»


رییس دانشگاه کاشان از کسب رتبه دوم این دانشگاه در نظام رتبه بندی بین المللی گرین متریک 2022 در بین دانشگاه های جامع کشور خبر داد.

- دانشگاه کاشان دومین دانشگاه جامع ایران در نظام گرین متریک ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه کاشان از کسب رتبه دوم این دانشگاه در نظام رتبه بندی بین المللی گرین متریک 2022 در بین دانشگاه های جامع کشور خبر داد.

عباس کتابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه کاشان در ویرایش 2022 نظام گرین متریک، با امتیاز کل 7795 موفق به کسب جایگاه 163 جهانی شد که بعد از دانشگاه زنجان، رتبه دوم در بین دانشگاه های جامع را به دست آورده است.

وی افزود: نظام رتبه بندی گرین متریک ، 1050 مؤسسه از سراسر جهان را ارزیابی کرده است که بر پایه ویرایش 2022 میلادی درباره توسعه پایدار، 45 مؤسسه ایرانی در لیست سبزترین های جهان معرفی شده اند که دانشگاه زنجان، دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دانشگاه کاشان در جایگاه اول تا سوم مراکز آموزش عالی کشور قرار گرفته اند.

رییس دانشگاه کاشان تصریح کرد: محیط و زیرساخت، انرژی و تغییر اقلیم، مدیریت پسماند، آب، حمل و نقل، و آموزش و پژوهش مهم ترین شاخص هایی هستند که در نظام رتبه بندی گرین متریک برای سنجش مؤسسه ها ارزیابی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان دومین دانشگاه جامع ایران در نظام «گرین متریک»

دانشگاه کاشان دومین دانشگاه جامع ایران در نظام «گرین متریک»