مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-19حوادث

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 15 متهم در رودان


با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان رودان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 24 ساعت گذشته 15 متهم شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، سرهنگ حسین زارعی فرمانده انتظامی رودان امروز اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی ترافیکی با هدف تامین نظم و امنیت و آرامش و آسایش عمومی و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان به مدت 24 ساعت در شهرستان اجرا شد.

 وی افزود: در اجرای این طرح یک معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و 2 سارق و 2 قاچاقچی و یک راننده متخلف شناسایی ودستگیر و 2 فقره سرقت کشف، 5 کیلو مواد مخدر، 5 عدد فشنگ شکاری کشف و 3 دستگاه خودرو متخلف به علت تخلفات و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ انتقال شدند.

  این مسئول انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: اجرای طرح های انتظامی مورد استقبال مردم بوده و بسترساز افزایش احساس امنیت است که ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم قدرشناس شهرستان در اجرای طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز، ضروری است در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق شماره 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 15 متهم در رودان

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 15 متهم در رودان