مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-19اجتماعي

آمادگی 600 راهدار در 46 راهدارخانه کرمانشاه برای زمستان امسال


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: 600 نفر از نیروهای راهداری در 46 راهدارخانه ثابت و سیار، آماده ارایه خدمت در زمستان امسال هستند.

- فریبرز کرمی مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک هفته حمل و نقل راهداری، اظهار کرد: اول دی ماه به مناسبت شروع فصل زمستان عملیات راهداری آغاز می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه حمل و نقل راهداری بدون تعطیلی به صورت شبانه روزی ، با باز نگهداشتن راه ها برای تردد  باری و مسافری چه در بخش عمومی و چه دولتی، جاده ها را ایمن و زنده نگه داشته اند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در طول سال علاوه بر عملیات راهداری تابستانی، زمستانی نیز داریم، با شروع بارش ها عوامل راهداری در راهدارخانه ها و محل های برفگیر و همچنین گردنه های سخت مستقر می شوند.

وی با اشاره به خریداری بیش از 46 هزار تُن شن و نمک، گفت: این میزان شن و نمک خریداری شده را در 46 راهدارخانه سطح استان دپو شده و 486 دستگاه ماشن الات راهداری  نیز اورهال و در تمامی محورها مستقر شده اند.

وی به حضور بیش از 600 نفر راهدار در سطح راه های استان اشاره و بیان کرد: در اوج بارش ها با توجه به کمبود نیرو، هفته ها در جاده های استان مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 600 راهدار در 46 راهدارخانه کرمانشاه برای زمستان امسال

آمادگی 600 راهدار در 46 راهدارخانه کرمانشاه برای زمستان امسال