مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-19اقتصادي

بهره برداری از 8 پروژه گردشگری استان اردبیل تا پایان سال جاری


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از افتتاح 8 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 6 هزار میلیارد ریالی تا پایان سال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از افتتاح 8 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 6 هزار میلیارد ریالی تا پایان سال خبر داد.

فردین عینی 28 آذر با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشت پروژه گردشگری استان اردبیل تا پایان سال به بهره برداری می رسند که با افتتاح این پروژه ها ظرفیت مهمی به تاسیسات گردشگری استان اضافه خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: سه هتل، سه مجتمع گردشگری، یک مهمانپذیر و یک محوطه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 6 هزار و 600 میلیارد ریالی جزو پروژه هایی هستند که طی سه ماه آینده به بهره برداری می رسند.

به گفته وی برای این پروژه ها 273 نفر اشتغالزایی پیش بینی شده است که با افتتاح آنها 394 تخت نیز به ظرفیت واحدهای اقامتی استان اضافه می شود.

عینی ادامه داد: با شروع رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو توسعه تاسیسات و زیرساخت های گردشگری استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سعی می کنیم با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران پروژه های نیمه کاره را به بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8 پروژه گردشگری استان اردبیل تا پایان سال جاری

بهره برداری از 8 پروژه گردشگری استان اردبیل تا پایان سال جاری