مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-19پزشكي

جلسات داوری کمیته های تخصصی جشنواره علوم پزشکی رازی برگزار شد


جلسات داوری کمیته های تخصصی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با رعایت اصل رقابت عادلانه میان شرکت کنندگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر مجید رمضانی، دبیر بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: 12 داور کمیته علوم پایه پزشکی، 10 داور کمیته بالینی و سلامت، 11 داور کمیته فناوری سلامت و 12 داور کمیته دانشجویی در جلسات جداگانه بالغ بر 1845 نفر ساعت به کارشناسی و ارزیابی مقالات ارسالی با توجه به شاخص های اعلام شده پرداختند.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با اشاره به برخی شاخص های عمومی ثبت نام جشنواره رازی اضافه کرد: از مهم ترین شاخص ها برای شرکت کنندگان کمیته های علوم پایه پزشکی، علوم بالینی و سلامت به استثنای داوطلبین پژوهش برتر این است که انتخاب بر مبنای کارنامه پژوهشی 6 ساله اخیر آنها انجام می شود.

وی گفت: این کارنامه باید حاوی مقالات چاپ شده در مجلات نمایه شده در بانک های اطلاعاتی ISI, PubMed, Scopus, Emerging source و همینطور کتب تالیفی باشد.

رمضانی یادآور شد: به منظور ایجاد فرصت برای دیگر پژوهشگران و فناوران برگزیدگان شش دوره اخیر یعنی از دوره بیست و دوم و به بعد و برگزیدگان سه دوره اخیر گروه پژوهش برتر جشنواره رازی یعنی دوره 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات داوری کمیته های تخصصی جشنواره علوم پزشکی رازی برگزار شد

جلسات داوری کمیته های تخصصی جشنواره علوم پزشکی رازی برگزار شد