مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-19سياسي

نسل جوان امروز نیازمند همدمی و همنشینی بیشتر است


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از نسل جوان به عنوان نسلی متفاوت نام برد و گفت: نسل جوان امروز نیازمند همدمی و همنشینی بیشتر است.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از نسل جوان به عنوان نسلی متفاوت نام برد و گفت: نسل جوان امروز نیازمند همدمی و همنشینی بیشتر است.

عباس گلرو 28 آذر در بازدید از دانشگاه آزاد استان سمنان نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به بررسی برنامه ها و مسائل این دانشگاه، محیط دانشگاه را فضایی ضروری برای پرورش روح و جان هر انسان توصیف و اظهار کرد: با نسلی مواجه هستیم که بیش از هر چیز نیازمند همدمی و هم نشینی بیشتر است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت های زیرساختی دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان را بسیار مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: با یک برنامه ریزی کارآمد، تعاملی و هم فکری میان مسئولان و دستگاه های اجرایی در مرکز استان و شهرستان های تابعه می توان از این ظرفیت و امکانات موجود استفاده بهینه کرد.

گلرو با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت های دانش بنیانی در منطقه تأکید کرد: بر اساس اقدامات انجام شده و چیدمان درست، توسعه زیر ساخت های زنجیره ای دانش بنیانی در دستورکار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان امروز نیازمند همدمی و همنشینی بیشتر است

نسل جوان امروز نیازمند همدمی و همنشینی بیشتر است