مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-19سياسي

20 اتوبوس به ناوگان شهرداری بوشهر اضافه می شود


مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: به زودی 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری این شهر افزده خواهد شد.

- سید حسین موسوی دوشنبه 28 آذر در نشست بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور شماری از اعضای شورای شهر، شهردار و مجموعه سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: هم اکنون به صورت متناوت بین 18 تا 23 دستگاه اتوبوس در شهر بوشهر فعالیت دارند که با رسیدن دستگاه های جدید شمار آنها به بیش از 40 دستگاه خواهد رسید.

وی ادامه داد: نیاز شهر بوشهر به مراتب ببشتر از 40 دستگاه اتوبوس است اما در شکل حمل و نقل نوین مانند تاکسی های اینترنتی و بی سیم بخشی از نیاز شهروندان تامین شده است.

موسوی بیان کرد: برای تامین مجموع 20 دستگاه اتوبوس جدید 28 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات شهرداری و مابقی آن نیز از محل اعتبارات وزارت کشور تامین شده است.

موسوی ادامه داد: در بخش ناوگان تاکسیرانی اکنون 170 دستگاه تاکسی به طور متناوب در بوشهر فعال است که نیاز کامل شهر حدود 300 دستگاه است.

وی اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مقرر شده با انتشار فراخوان و پرداخت تسهیلات مناسب ناوگان تاکسیرانی بندر بوشهر با خودروهای سمن سورن توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 اتوبوس به ناوگان شهرداری بوشهر اضافه می شود

20 اتوبوس به ناوگان شهرداری بوشهر اضافه می شود