مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-19سياسي

نسل جوان امروز نیازمند همدمی و هم نشینی بیشتر است


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از نسل جوان به عنوان نسلی متفاوت نام برد و گفت: نسل جوان امروز نیازمند همدمی و هم نشینی بیشتر است.

- عباس گلرو 28آذر در بازدید از دانشگاه آزاد استان سمنان نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به بررسی برنامه ها و مسائل این دانشگاه، محیط دانشگاه را فضایی ضروری برای پرورش روح و جان هر انسان توصیف و اظهار کرد: با نسلی مواجه هستیم که بیش از هر چیز نیازمند همدمی و هم نشینی بیشتر است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت های زیرساختی دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان را بسیار مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: با یک برنامه ریزی کارآمد، تعاملی و هم فکری میان مسئولان و دستگاه های اجرایی در مرکز استان و شهرستان های تابعه می توان از این ظرفیت و امکانات موجود استفاده بهینه کرد.

گلرو با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت های دانش بنیانی در منطقه تأکید کرد: بر اساس اقدامات انجام شده و چیدمان درست، توسعه زیر ساخت های زنجیره ای دانش بنیانی در دستورکار قرار دارد.

مهدی منصوری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز با ارائه گزارشی، شرایط واحدهای استان در حوزه های مختلف را تشریح و به بررسی توانمندی ها، ظرفیت ها و مشکلات توسعه ای این دانشگاه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان امروز نیازمند همدمی و هم نشینی بیشتر است

نسل جوان امروز نیازمند همدمی و هم نشینی بیشتر است