مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-19سياسي

همه آن چه که برای توسعه گردشگری آبی خوزستان انجام شده است


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان در خصوص توسعه گردشگری آبی رودخانه کارون گفت: توسعه گردشگری آبی پروژه بسیار بزرگی است و اگر بخواهیم اقدامات موثری برای توسعه گردشگری آبی در رودخانه کارون انجام دهیم در ابتدا باید مطالعات لازم .

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان در خصوص توسعه گردشگری آبی رودخانه کارون گفت: توسعه گردشگری آبی پروژه بسیار بزرگی است و اگر بخواهیم اقدامات موثری برای توسعه گردشگری آبی در رودخانه کارون انجام دهیم در ابتدا باید مطالعات لازم را داشته باشیم تا با تعیین اعتبار اقدامات لازم اجرایی شوند.

پیمان نبهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که با حضور فرمانداری و دستگاه های متولی برای تعیین مسیرهای گردشگری استان خوزستان جلساتی در اداره شهرستان اهواز برگزار شد گفت: مطالعات گسترده ای را در این جلسه از جمله تعیین مسیرهای گردشگری جاده ساحلی اهواز انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: با این که طرح های مطالعاتی صورت گرفت اما از لحاظ اقدام عملی تا به حال به ظرفیت های گردشگری ساحل کارون در محدوده شهر اهواز چیزی اضافه نشده است.

راه اندازی قرارگاه گردشگری آبادان و خرمشهر او همچنین با بیان این که یک طرح کلی با نام راه اندازی مسیرهای آبی در محدوده خرمش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آن چه که برای توسعه گردشگری آبی خوزستان انجام شده است

همه آن چه که برای توسعه گردشگری آبی خوزستان انجام شده است