مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-19سياسي

گام یک هزار نفری سپاه برای تربیت حافظان قرآن در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تعلیم قاریان و حافظان قرآن کریم در گیلان گفت: در سال جاری در تلاشیم تا بیش از یک هزار حافظ قرآن را تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز، سرهنگ پاسدار علی شهبازی دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

    فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه توجه به قرآن و تعالیم دینی باید مورد توجه مسؤولان و مردم قرار گیرد، اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی مسلمانان جهان است که در آن چراغ راه هدایت انسان در تمامی سطوح نشان داده شده و انسان می تواند با توسل به قرآن به سعادت دنیوی و اخروی برسد.

  سردار محمد عبدالله پور، با اشاره به نقش قرآن کریم  در عدم نفوذ دشمن به جمهوری اسلامی و برخی از ملت های مسلمان گفت: افزایش معارف و مفاهیم قرآنی در جامعه سبب می شود تا جامعه به یک آرامش الهی برسد زیرا در این صورت هیچ قدرت و دشمنی توان نفوذ به کشور را ندارد.

  وی نقش قرآن و مفاهیم الهی در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از حق و حقیقت در شب های عملیات دل خود را با تلاوت چند آیه قرآن، الهی و روشن می کردند که نتیجه این کار عدم جداشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام یک هزار نفری سپاه برای تربیت حافظان قرآن در گیلان

گام یک هزار نفری سپاه برای تربیت حافظان قرآن در گیلان