مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-19بين الملل

کیم جونگ اون در مراسم یادبود پدرش شرکت نکرده است


به نظر می رسد کیم جونگ اون از مراسمی که به مناسبت مرگ پدرش برگزار شد، اجتناب کرده و همین مساله به گمانه زنی در میان ناظران کره جنوبی منجر شده که او ممکن است روی طراحی برنامه هایی برای سال جدید متمرکز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی KCNA گزارش کرد که مقام های ارشد این کشور به کاخ کومسوسان در پیونگ یانگ رفته اند تا به کیم جونگ ایل، پدر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی که 17 دسامبر 2011 درگذشت، ادای احترام کنند.

این خبرگزاری همچنین گزارش کرد، مقام هایی از حزب حاکم کارگران کره شمالی و کمیته دائمی مجمع عالی خلق این کشور به همراه نمایندگانی از ارتش به کاخ رفته اند.

این گمانه زنی در میان مقام های کره جنوبی در پی غیبت کیم جونگ اون و خواهرش کیم یو جونگ در تصاویر گرفته و منتشر شده از حضور مقام های ارشد کره شمالی در این مراسم به وجود آمده است.

کیم جونگ اون برای تمامی مراسم مربوط به مرگ پدرش به این کاخ می رفت.

هونگ مین ، محقق در موسسه کره برای اتحاد مجدد ملی واقع در سئول گفته که رهبری کره شمالی شاید برای تدوین برنامه هایی مربوط به 2023 به این مراسم نرفته است.

وی ادامه داد: البته چیزی که مهمتر از بازدید و ادای احترام به این مقبره باشد و او را از رفتن به این مکان بازداشته، وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم جونگ اون در مراسم یادبود پدرش شرکت نکرده است

کیم جونگ اون در مراسم یادبود پدرش شرکت نکرده است