مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-19اقتصادي

ساخت ترمینال جدید در مهر آباد


رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ساخت ترمینال جدید در مهر آباد خبرداد و گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ کاپیتان محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در یک نشست خبری با موضوع نوسازی ناوگان هوایی کشور اظهار کرد: از سال گذشته برنامه منظم و بلندمدتی برای نوسازی ناوگان هوایی داشته ایم که آغاز شده و در حال اجراست.

محمدی بخش گفت: در حال حاضر 175 فروند هواپیما داریم و تعدادی هم زمین گیر هستند؛ فعلاً قرار نیست از میان هواپیماهای فعال و در گردش، هواپیمای دیگری از رده خارج شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: بنا بر این است متناسب با سن، نوع و عمر مفید هواپیما و هلی کوپتری که قرار است خریداری شود یا فعال است، برای نوسازی ناوگان تصمیم گیری کنیم.

معاون وزیر راه خاطرنشان کرد: هواپیماهای وارد شده، دست دوم هستند و به ناوگان موجود افزوده می شود؛ هواپیماهای قدیمی تر قرار نیست از رده خارج شوند.

تعداد هواپیماهایی که قرار است افزوده شود را نمی توانیم اعلام کنیم.

وی با رد برخی اظهارنظرها مبنی بر عدم همکاری سازمان هواپیمایی کشوری با سامانه جامع انبارها افزود: این سازمان همکاری کاملی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد و دیتاهای در دسترس این دو نهاد به طور کامل جا به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ترمینال جدید در مهر آباد

ساخت ترمینال جدید در مهر آباد