مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-19پزشكي

بررسی پرخطر بودن بارداری به متخصصان زنان و زایمان واگذار شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر پروین صالحی مبارکه عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تشکیل کارگروه ارتقای باروری و اجرای قانون جوانی جمعیت اظهار کرد: - صالحی مبارکه گفت: قبلاً کل خانه ها و مراکز بهداشت و درمان، خانواده ها را به انجام غربالگری توصیه می کردند، اما الان این توصیه ها عمومی نیست و بررسی پرخطر بودن بارداری به متخصصان زنان و زایمان واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر پروین صالحی مبارکه عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به تشکیل کارگروه ارتقای باروری و اجرای قانون جوانی جمعیت اظهار کرد: بخشی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بحث ارتقای باروری سالم است که در این خصوص باید سازوکاری اندیشیده شود تا خانم ها در سنین باروری از مشاوره های قبل بارداری استفاده کنند.

وی افزود: اگر خانمی مبتلا به مسائل خاصی مانند فقر آهن و ناراحتی تیرویید است اول باید مشاوره و درمان های لازم برایش انجام شود و وقتی بدن به یک حالت ثبات و سلامت رسید اقدام به بارداری کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: خانم هایی که در سنین بارداری هستند و قصد فرزند دار شدن دارند باید از نظر سابقه بیماری های ژنتیک در خانواده و فامیل درجه یک نیز بررسی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرخطر بودن بارداری به متخصصان زنان و زایمان واگذار شده

بررسی پرخطر بودن بارداری به متخصصان زنان و زایمان واگذار شده