مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-19اقتصادي

تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان


مدیرکل سازمان صمت استان گیلان با اشاره به تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در استان گیلان گفت: این گروه های بازرسی علاوه بر بازرسان این اداره کل بازرسان سایر ارگان های مرتبط از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بسیج و جهاد کشاورزی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر بازار در روزهای متهی به شب یلدا با شدت در حال انجام است، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته  بازرسی ها بر قیمت فروش اقلام پرمصرف شب یلدا افزایش یافته است.

  وی از ادامه دار بودن بازرسی ها تا 30 آذرماه خبر داد و گفت:  در روزهای منتهی به شب یلدا، خرید برخی از اقلام در بازار با افزایش مواجه شده است که با توجه به انتظار مردم از مسؤولان، طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 24 آذر ماه جاری آغاز و تا 30 آذر ادامه خواهد داشت.

  مدیرکل سازمان صمت استان گیلان با اشاره به تشکیل  62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در استان گیلان بیان کرد: این گروه های بازرسی علاوه بر بازرسان این اداره کل بازرسان سایر ارگان های مرتبط از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بسیج و جهاد کشاورزی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان

تشکیل 62 اکیپ بازرسی برای نظارت بر بازار شب یلدا در گیلان