مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:562022-12-19سياسي

بیش از 1350 تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد اختصاص یافت


شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت تخصیص قیر به شهرداری ها گفت: حدود هزار و 350 تن سهمیه قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین واحدیان در یکصد و چهل ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: این سهمیه از محل مصوبات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرداری مرکز استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این سهمیه قیر رایگان پس از جذب و بارگیری انبار و پس از مساعد شدن شرایط جوی برای طرح های عمرانی شهرداری شهرکرد استفاده می شود.

واحدیان به تخصیص 16 دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری شهرکرد اشاره و تصریح کرد: از این تعداد تاکنون پنج دستگاه وارد مرکز استان شده است و 11 دستگاه اتوبوس دیگر تا یک ماه آینده وارد شهرکرد خواهد شد.

شهردار شهرکرد یادآور شد: 25 هزینه خرید اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز چهارمحال و بختیاری از سوی شهرداری شهرکرد و بقیه از محل اعتبارات دولتی تأمین و پرداخت شده است.

واحدیان بیان داشت: در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص 10 دستگاه اتوبوس رایگان برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد مصوب شد که این مصوبه در حال پیگیری است.

وی گفت: براساس مصوبات سفر رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیأت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری یک دستگاه نیمه سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1350 تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد اختصاص یافت

بیش از 1350 تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد اختصاص یافت