مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-19سياسي

استعفا از نمایندگی مردم کرمانشاه را پس بگیرید


مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه درپی استعفای یکی از نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به این نماینده خواستار بازپس گیری این استعفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه در پی استعفای یکی از نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به این نماینده خواستار بازپس گیری این استعفا شد.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر ابراهیم عزیزی نماینده مردم محترم و شریف کرمانشاه سلام علیکم؛ با توجه به تصمیم حضرتعالی برای پذیرش مسئولیتی در دولت سیزدهم و به اتمام نرساندن دوره ی نمایندگی تان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، ابهامات و انتقاداتی مطرح است که بر خود لازم می دانیم صریح و شفاف آن ها را با خود شما در میان گذاشته و از شما مطالبه کنیم.

حضرتعالی در انتخابات مجلس یازدهم با رأی مردم محترم حوزه انتخابیه کرمانشاه، به عنوان نماینده ی جریان انقلابی با شعار پیگیری مسائل و مشکلات مردم این حوزه انتخابیه و از همه مهم تر پیگیری و به سرانجام رساندن مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 1390 به استان کرمانشاه وارد مجلس شورای اسلامی شدید.

جنابعالی که بارها خود را سرباز و خادم مردم شریف کرمانشاه معرفی کرده اید؛ با وجود انتقادات گسترده نیروهای انقلابی کرمانشاه، برای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا از نمایندگی مردم کرمانشاه را پس بگیرید

استعفا از نمایندگی مردم کرمانشاه را پس بگیرید