مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-19بين الملل

آمریکا در فکر بازگشت به پیمان تجاری اقیانوس آرام


درست شش سال پس از خروج آمریکا از پیمان تجاری اقیانوس آرام به دستور ترامپ یکسری از مقام های بلندپایه سابق ایالات متحده اکنون به دنبال این هستند که قانونگذاران آمریکایی بار دیگر بازگشت به این پیمان تجارت آزاد را مورد حمایت قرار دهند و این بار حمایت هر .

- درست شش سال پس از خروج آمریکا از پیمان تجاری اقیانوس آرام به دستور ترامپ یکسری از مقام های بلندپایه سابق ایالات متحده اکنون به دنبال این هستند که قانونگذاران آمریکایی بار دیگر بازگشت به این پیمان تجارت آزاد را مورد حمایت قرار دهند و این بار حمایت هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری یاهو، وندی کالتر ، معاون نماینده تجاری آمریکا در دولت باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا و کلت ویلمز ، معاون دستیار اقتصاد بین الملل در دولت دونالد ترامپ در گزارشی نوشته اند این طرح جدید در رایزنی با پنج قانونگذار دو حزب به ایجاد تغییراتی در آنچه که امروز مشارکت فراگیر اقیانوس آرام ترانس پاسیفیک به اختصار CPTPP نامیده می شود، می انجامد.

کالتر که اکنون معاون رییس موسسه سیاستگذاری جامعه آسیاست، گفت: احساس می کنیم که اوضاع در منطقه تغییر کرده و همینطور در آمریکا از زمان خروج از پیمان تجاری اقیانوس آرام که شش سال قبل در دوران ترامپ روی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در فکر بازگشت به پیمان تجاری اقیانوس آرام

آمریکا در فکر بازگشت به پیمان تجاری اقیانوس آرام