مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:562022-12-19اقتصادي

توزیع 200 سبد عیدانه شب یلدا بین نیازمندان توسط اصناف و بازاریان قزوین


رییس اتاق اصناف مرکز استان قزوین گفت: در آستانه شب یلدا و به همت «بسیج اصناف استان قزوین»، «اتاق اصناف مرکز استان» و «اصناف و بازاریان قزوین» 200 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند اهدا شد.

- رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی همواره به توجه و کمک به نیازمندان زبانزد بوده و هر یک از ما جزیی از این فرهنگ هستیم که می توانیم با حرکتی هر چند کوچک در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام برداریم.

وی افزود: شب یلدا فرصت مناسبی است برای تحقق امر مهم انفاق و خوشحال کردن دل افرادی که به دلیل اقتصادی توانایی جشن گرفتن این مناسبت را ندارند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس با مشارکت بسیج اصناف استان قزوین، هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان و به همت اصناف و بازاریان قزوین، تعداد 200 بسته معیشتی به ارزش هر کدام یک میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان های استان که از سوی حوزه های بسیج شناسایی شده بودند، اهدا شد.

عسگری در پایان ضمن تقدیر از تلاش و همراهی بسیج اصناف، گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارانی، سویا، قند، چای و آجیل بودند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 سبد عیدانه شب یلدا بین نیازمندان توسط اصناف و بازاریان قزوین

توزیع 200 سبد عیدانه شب یلدا بین نیازمندان توسط اصناف و بازاریان قزوین