مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:562022-12-19سياسي

جزییات مراسم تشییع 4 شهید گمنام در لرستان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) مردم شهید پرور استان لرستان میزبان 4 شهید گمنام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محسن رشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) مردم شهید پرور استان لرستان میزبان 4 شهید گمنام هستند.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر 4 شهید گمنام در شهرهای خرم آباد، بروجرد و رومشکان به خاک سپرده می شوند، افزود: طبق برنامه ریزی ستاد استقبال از کاروان شهدای گمنام استان لرستان، روز سه شنبه 29 آذر مراسم استقبال از شهدا در میدان شهید سلیمانی شهرستان الیگودرز ساعت 16 برگزار می شود و مراسم شبی با شهدا نیز در مصلی آن شهرستان برگزار می شود.

رشیدی گفت: مراسم استقبال از شهدا در شهرستان ازنا، روز چهار شنبه 30 آذر، ساعت 9:30 در میدان فرمانداری این شهرستان برگزار می شود و از ساعت 10 الی 14 همان روز مراسمی از میدان فرمانداری به سمت یادمان شهدای گمنام ازنا برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در شهرستان دورود نیز روز چهارشنبه 30 آذر ساعت 16 در میدان کربلای این شهرستان مراسم استقبال از شهدا برگزار می شود و همان شب در مصلی شهرستان دورود مراسم شبی با شهدا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم تشییع 4 شهید گمنام در لرستان

جزییات مراسم تشییع 4 شهید گمنام در لرستان