مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-19سياسي

پاکسازی 6 بیماری در کشور با قوت ادامه دارد


معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی ایران اعلام کرد که برنامه پاکسازی 6 بیماری بسیار مهم از 4 ماه قبل در کشور آغاز شده است و با قوت ادامه دارد.

- سید محمد آقامیری در نشست بررسی سیاست ها و راهبردهای کلان کشور در حوزه کشاورزی که به میزبانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: : در رویکرد جدید این سازمان یک ارتباط قوی و یک پل بسیار محکم بین علم و عمل ایجاد کرده ایم و در چارت سازمان یک مشاور تحقیقات و علوم دانش بنیان گنجانده شده است.

تعیین اولویت های تحقیقاتی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از جهاد کشاورزی فارس، آقامیری ضمن یادآوری اینکه طی یک سال گذشته شورای عالی تحقیقات دامپزشکی کشور با حمایت سازمان تات و موسسات تحقیقاتی زیرمجموعه ایجاد شده و هفت عنوان تحقیقاتی در اولویت قرار گرفته است، افزود: به همین منظور کمیته های تخصصی تشکیل دادیم که نیازهای سازمان دامپزشکی کشور در حوزه ها و فیلدهای مربوطه مرتفع شود و تا الان بیش از حدود 45 اولویت تحقیقاتی در حوزه دامپزشکی تعیین شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه کمبود نیروی انسانی خبره در سازمان دامپزشکی و به واسطه بازنشسته شدن کارکنان داریم، افزود: خوشبختانه اتخاذ رویکرد جدید و جهت گیری به سمت اینکه فاصله ها را با دانشگاه کم کنیم، از تکانه های موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی 6 بیماری در کشور با قوت ادامه دارد

پاکسازی 6 بیماری در کشور با قوت ادامه دارد