مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-19اقتصادي

خاموشی چراغ خانه های بوم گردی در سایه فیلترینگ


صنعت جدیدی که تا پیش از کرونا می رفت به عنوان یکی از مشاغل مولد و اشتغالزا و البته درآمدزا و فانتزی اشتغال پایداری را با مهاجرت های معکوس برای جوانان روستاها رقم بزند و با توسعه پایدار گردشگری و تقویت بوم گردی ضمن کمک به ایجاد فضایی برای لذت گردشگران .

- ایسنا/همدان صنعت جدیدی که تا پیش از کرونا می رفت به عنوان یکی از مشاغل مولد و اشتغالزا و البته درآمدزا و فانتزی اشتغال پایداری را با مهاجرت های معکوس برای جوانان روستاها رقم بزند و با توسعه پایدار گردشگری و تقویت بوم گردی ضمن کمک به ایجاد فضایی برای لذت گردشگران از حضور در اقامتگاه های سنتی و از جنس طبیعت، زمینه را برای حفظ و احیای بافت های قدیمی و ارزشمند کشور مهیا سازد، اینک نیز با فیلترینگ و اختلال در اینترنت حال ناخوش تر از دوران کرونا به خود گرفته است.

اکنون فعالان این عرصه به علت فیلترینگ و اختلال در اینترنت از احوال ناخوش کسب و کار اقامتگاه های بوم گردی و عدم توان بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی خود می گویند.

در این بین اکوتوریسم و صنعت سبز گردشگری استان همدان و به تبع آن شهرستان اسدآباد نیز از آسیب های این موضوع بی نصیب نمانده و نفس خسته خانه های بوم گردی آن به شماره افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی چراغ خانه های بوم گردی در سایه فیلترینگ

خاموشی چراغ خانه های بوم گردی در سایه فیلترینگ