مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-19اقتصادي

تکمیل کمربندی شمالی اسلامشهر در انتظار رفع تعارضات راه آهن


تکمیل کمربندی شمالی شهر اسلامشهر، علاوه بر تامین منابع مالی به عزم جدی و اراده ملی مسئولان برای رفع موانع و توافق معارضین نیازدارد.

- خبرگزاری فارس-اسلامشهر؛ احداث و تکمیل کمربندی شمالی شهر اسلامشهر یک پروژه عمرانی ترافیکی فرا شهرستانی است که ادامه فعالیت و تکمیل آن همچنین رفع موانع و توافق معارضین، علاوه بر تامین منابع مالی، عزم جدی و اراده ملی مسئولان را نیاز دارد.

  پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر با نام بزرگراه شهید سلیمانی بعنوان یکی از پروژه های کلان و فرامنطقه ای توسط شهرداری اسلامشهر در حال احداث است که عملیات اجرایی و احداث آن از اردیبهشت ماه 1399 به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپرده و از تیرماه همان سال، اجرای عملیات آن آغاز شده است.

                          این  ابرپروژه عمرانی  به طول 6800 متر از ابتدای خیابان سوسنگرد قبل از میدان نماز اسلامشهر آغاز و با احداث و گذشت از هفت پل و تقاطع غیر همسطح در نهایت با یک پل روگذر وارد بلوار شهید برنده سیفی شده و به کمربندی جنوبی شهر(بلوار الغدیر) متصل می شود.

تسهیل در تردد شهروندان و دسترسی به قسمت شمالی اسلامشهر، سهولت ترافیکی در سایر مسیرهای این شهر و کاسته شدن از بار ترافیکی داخل شهر از طریق تردد ساکنان شهرهای همجوار از مسیر کمربندی شمالی ازجمله اهداف پیش بینی شده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کمربندی شمالی اسلامشهر در انتظار رفع تعارضات راه آهن

تکمیل کمربندی شمالی اسلامشهر در انتظار رفع تعارضات راه آهن