مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:272022-12-19اقتصادي

مشکلات ساکنان مسکن مهر کوار چه زمانی پایان می یابد؟


آسفالت معابر، تامین روشنایی، دریافت تسهیلات کم بهره و تعیین تکلیف شدن سند زمین ها و املاک از مشکلات و دغدغه های مهم ساکنان مسکن مهر شهرستان کوار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، مسکن مهر طرحی بود که از سال 1386 با هدف تامین مسکن مناسب برای آحاد مردم به خصوص اقشار کم درآمد کلید خورد.

طرحی که اجرای آن در شهرهای زیر 12 هزار نفر از حیث تهیه زمین، لیست متقاضیان پالایش شده از وزارت تعاون و معرفی متقاضیان به بانک های عامل جهت گرفتن تسهیلات و نظارت بر تهیه طرح های آماده سازی تفکیکی و عملیات آماده سازی و ساخت واحدها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد.

  از آن زمان تاکنون مسکن مهر در کشور فراز و فرودهای متعددی را پشت سر گذاشته و در بعضی شهرها با وجود سکونت متقاضیان همچنان با مشکلات و چالش هایی روبرو است.

  مسکن مهر شهرستان کوار نیز از این مسئله مستثنی نبوده و ساکنان آن با چالش هایی مواجه هستند.

  در این راستا خبرنگار فارس در گفت وگویی با دوتن از ساکنان مسکن مهر کوار، مشکلاتی را که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنند از آنان جویا شده است.

  یکی از ساکنان مسکن مهر در این باره گفت: عدم روشنایی کافی در محدوده مسکن مهر و آسفالت نبودن کوچه ها از مشکلات اساسی ما است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ساکنان مسکن مهر کوار چه زمانی پایان می یابد؟

مشکلات ساکنان مسکن مهر کوار چه زمانی پایان می یابد؟